Barion Pixel
loader black loader black loader product loader white

Všetko o nákupe u nás

Nákup cez e-shop horti.sk:

Nakupovať môže aj NEregistrovaná osoba

  1. Do košíka vložte produkty ktoré si chcete zakúpiť
  2. Minimálna hodnota nákupu je 50€ s DPH
  3. Zadajte deň dodania a adresu kupujúceho alebo osobný odber
  4. Zvoľte spôsob platby

Možnosti platby pre všetkých klientov HORTI:

  1. Barion – platobná brána – platba ihneď – kupujúcemu je zmrazená suma na účte podľa vystavenej objednávky a plus 15% navyše, nakoľko výsledná suma podľa váhy tovaru sa môže meniť. Klient pri prevzatí tovaru obdrží faktúru a z účtu bude stiahnutá len vyfakturovaná suma, podľa dodaného tovaru. Pri tejto platobnej bráne, predávajúci nevidí informácie o platobnej karte kupujúceho. Barion je inštitúcia pod dohľadom národnej banky Maďarska.
  2. Platba na pokladni – pri osobnom odbere na Južnej triede 66, Košice  – táto platba je vhodná pre všetkých kupujúcich ktorí sa rozhodli vyzdvihnúť si svoju objednávku osobne, alebo prísť si nakúpiť tovar bez objednávky cez e-shop. Platba je možná v hotovosti, gastro lístkami, alebo kartou.

Možnosti platby pre obchodných partnerov HORTI:

  1. Prevod na účet – prevod v rámci bánk – kupujúcemu je vystavená faktúra po odovzdaní tovaru, presne podľa vyskladnenia, teda, naváženia tovaru
  2. Platba vodičovi – „na dobierku“ – preberajúci môže šoférovi zaplatiť kartou, v hotovosti alebo gastro lístkami, na základe dodacieho listu a prevzatia tovaru, bude preberajúcemu vystavený daňový doklad alebo faktúra podľa vopred dohodnutých podmienok medzi kupujúcim a predávajúcim 

Obchodní partneri firmy HORTI môžu platiť prvým a druhým spôsobom platby, ale aj cez Barion alebo platbou na pokladni. 

Vystavenie objednávky a jej dodanie:

  1. Pracovná doba vo firme HORTI je od 6-18h v pracovných dňoch.
  2. Objednávky zaslané do 14h počas pracovného dňa, sú vybavené do 24h, ak ináč neurčí kupujúci
  3. Objednávky zaslané po 14h počas pracovného dňa, sú vybavené do 48h, ak ináč neurčí kupujúci
  4. Pozor výnimka! Pri kúpe čistenej a vákuovo balenej zeleniny je potrebné zadať objednávku do 12 h, aby bola vybavená v nasledujúci pracovný deň. V prípade potreby čistenej a vákuovo balenej zeleniny na pondelok, je potrebné objednávku zadať do piatka 12 h.
  5. Závozy sa vykonávajú počas pracovných dní od pon-ned (mimo štátnych sviatkov či dní pracovného pokoja), ale v prípade potreby a dohody aj počas soboty.

Ceny dopravy:

Pri kúpe tovaru do 100€ je účtovaná doprava nasledovne:

  1. Pre mesto Košice a Košice okolie - nie je nikdy účtovaná doprava.
  2. Pre mestá a obce v rámci Košického a Prešovského kraja, je účtovaná suma 3,90€ s DPH.
  3. Pre Žilinský a Banskobystrický kraj. je účtovaná suma 4,80€ s DPH.

Pri kúpe tovaru v hodnote nad 100€, doprava účtovaná nie je.

Pre Trenčiansky, Nitriansky, Trnavský a Bratislavský kraj, zatiaľ závozy nerobíme. Závozy na tieto kraje sa robia len v rámci vopred dohodnutej zmluvnej spolupráce medzi obchodnými partnermi.

Ceny tovaru:

  1. Ceny tovaru, určuje predávajúci na základe trhových cien a zodpovedajúce kvalite tovaru
  2. Prvá cena pri obrázku je suma s DPH, pri kúpe tovaru na kilá alebo kusy mimo celého debničkového balenia
  3. Druhá cena pri obrázku je suma s DPH, platná pri kúpe celého debničkového balenia tovaru

Registrácia/ako sa stať partnerom:

  1. Registrovať sa môže akákoľvek súkromná osoba či firma, vytvorením vlastného konta prostredníctvom používaného emailu a vytvorením hesla.
  2. Od registrácie, kupujúci môže vidieť svoje predošlé nákupy.
  3. Registrácia pre obchodných partnerov HORTI je povinná, nakoľko obchodný partner je dohodnutý s obchodným zástupcom HORTI na cenách ktoré vidí len on po prihlásení do svojho konta. Zároveň vidí aktuálne akcie ktoré sú preňho platné.

Možnosti reklamácie:

  1. Kupujúci pri prevzatí tovaru, musí skontrolovať tovar
  2. Za správne uschovanie tovaru je zodpovedný kupujúci od jeho prevzatia
  3. Reklamácia je možná na mieste pri vodičovi, ak je tovar poškodený. Následne suma bude vrátená alebo odrátaná kupujúcemu, podľa obchodných podmienok HORTI
  4. Reklamácia po odchode vodiča, je možná len v prípade obchodných partnerov, na základe vopred stanovených podmienok spolupráce ktoré zahŕňajú aj spôsob reklamácie
Nenechajte si ujsť

naše novinky

Prihláste sa do odberu noviniek.

Naši partneri

Zvoľte miesto doručenia
--- alebo ---
Drive in